【いきなりStudy】 先輩、これ知ってますか? Internet Slang♯1


Hi everyone! It’s me Dela! Hello everyone. I’m Hadou. Hadou-san! Hadou-san! Do you know what lol means? Hm… I wonder… Banzai? No, that’s not it. The answer is laugh out loud Laugh out loud… Yes, laugh out loud. Laugh means to laugh. Laugh, means laugh. ok. To laugh out loud. It’s equivalent to (笑) in Japanese. It’s like an internet slang. Ohhh! So kind of like “w”. Yeah “w” A lot of people living in virtual America wouldn’t know what “w” means. Oh really! They wouldn’t know in virtual America? Yeah so Hadou-san, when you play internet games in the future you should use lol♪ Oh! Ok! LOL Here’s another one. Do you know what xoxo means? xoxo? Yeah, I wrote xoxo on twitter the other day. Yeah! You did! I wonder what it means? Ummmm Bad Badtz-Maru? It kind of looks like a punching mark. Ohhh that’s scary. That’s not it. It’s not? It means kiss and hugs. x for kiss and o for hugs. Hug People use it casually. ohhhh xoxo Kiss and hug Yep Kiss and hug! Yep! People use it towards their friends too. So next time when you’re playing games and someone helps you beat an enemy type in xoxo!! Yeah like I’m gonna punch you-! Nooo, it’s hugs and kisses. Ok got it. xoxo Whole and kisses Yes yes. Hmm how about OMG? This is easy. I think you would know it too. OMG. Hmm I know orz. Noo noo orz is that japanese thing right? yeah the one that looks like this. Yeah with your head like this. Oh my god! Oops I said the answer. Ohh. Ok! Oh my god. Oh my god! OMG. Yes please use it. I see! Oh! Actually I know an internet slang too! Really? ktkr Ktkr? ktkr! What does that mean? Sounds kind of cool. Kitakore! OMG That’s a Japanese internet slang right? Kitakore! Kitakore!! When will you ever use that? Hadou-san do you actually use it? ktkr. Yes I use it. I can’t imagine using it. Quite often actually. Wow… Thank you for watching! Please follow us on twitter and subscribe to our channel. We’re looking forward to seeing you again in our next video! See you!

Posts created 2633

100 thoughts on “【いきなりStudy】 先輩、これ知ってますか? Internet Slang♯1

  1. xoxoくそぉ、くそぉ!やと思いました。
    並んでの出演は初めてですねー!
    やっぱええわぁ

  2. 新作ktkr!(°∀°)
    まだ観てないからwktkが止まらない!!!
    これ見ない香具師なんて居ないんだろjk

  3. ぴょんぴょんかわいいかよ。

  4. どっちも可愛いすぎ!!!!!!
    デラちゃんの“Twitter”の発音がめっちゃ好き😊💕
    あんま理解してないハドウさんも好き:-)

  5. デラちゃん可愛いですね! 二人の掛け合いも面白い。また来ますね! xoxo

  6. ぴょんぴょんデラちゃんかわいい
    ktkrとか懐かしい。使う人もいるけどあまり見なくなった。

  7. すごいわかりやすい!
    デラちゃん可愛い(*`ω´*)
    ハドウさん面白い(笑)

  8. デラちゃんもハドウさんも可愛い…
    lol ←意味を覚えてもちらっと見かけると泣き顔だと思ってしまうlol

  9. 英語の先生がネットスラング教えてくれたから全部わかった…
    ありがとう先生…xoxo

  10. 通知来たとき、ktkr!ってコメントしよう!
    って思ってたたからびっくりしたlol

  11. デラちゃんカワイイ。海外ネトゲはlolとwtfさえ使えりゃ大体OK……が、さすがにwtfは紹介できないかXp

  12. 英語圏の知識を楽しく教えてくれるのすごくためになります!
    応援してます!

  13. 新しい動画ktrk !
    ネットスラング面白いです、もっと知り隊
    デラさん、かわいい

  14. 海外の人とチャットするときとかに役に立つ動画とかもっと出してほしい!!
    めっちゃ需要高い!!!ありがとう!

  15. キタコレって言った後にデラちゃんが んぅーはははは って笑うのがとても好き

  16. ナルホド✨lolよく見掛ける文字だったけど、日本で言うwの意味だっのかlol
    一つ謎が解けた感じがしてスッキリ🎵

    デラさんハドウさんの落ち着いた声が物凄く好き✨
    自然体な感じがするのし❗
    二人とも声が良すぎるのなんかズルイw

    もっとwktkさせろw
    答えはハドウさんに聞いてねw

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top